С ташак-павур да преборим кризата, съветва читател на Т21


* Щом в Смолян успяха с малка гайда от мъде на пръч, що пък ние в Троян да не ги надминем с голям ташак-павур

"Най-добър читателски коментар за 2010 г."
Четиво за уикенда

Текстът по-долу е читателски коментар към статията ни „Среща с бизнеса, ама не съвсем” в сайта на Т21. Публикуваме го заради непреходните му идеи и евристичния подход в търсенето на изход от кризата. Поздравяваме анонимния автор и си позволяваме да го подканим към нови творчески изяви на страниците (виртуални и печатни) на Т21. Бихме се радвали да ни открие и името си, макар световна литература да познава и други анонимни шедьоври.

Т21

ЕЙ, СТРАШНО НЕЩО Е ИНТЕРНЕТ! Седиш си, всичката информация ти тука и идеи, идеи, идеи. Та, като прочетох, че кметът и сите депутати и бизнесмени от Троян не можали да измислят как да развият бизнеса и да оправят имиджа на Троян, си рекох – абе, аз не мога ли да помогна? Нищо, че още ми викат "полендак" - и то "балканджии", които се губят на Къпинчо. Викам си: абе, като почти нямаме вече промишленост, нямаме добра инфраструктура, нямаме май вече кадри, нямаме газ, сал един Пеевски ни е останал, но и той вече "под мъдрото ръководство" на ГЕРБ - къде да дирим изход?

И ИЗХОДЪТ МИ ГО ПОДСКАЗА агенция "Фокус" - в чалъмите. Та, пише агенцията, в Смолян (и те фукари като нас) местният майстор на гайди Топчиев измислил и измайсторил чудо невиждано - най-малката гайда на света. И то не от какво да е, а от… мъде на пръч! Та й посвирил на Дора Янкова (кметицата на Смолян – бел. Т21) на нея, а тя попяла "Рипни, Калинке, да тропнем" (за най-малката смолянска гайда от мъде на пръч съобщиха и по бТВ - бел. Т21). Гледай сега как гърмят световните агенции, а Смолян и Смолянско се разтриват по корема!

И СИ ВИКАМ АЗ - бе малко ли пръчове се мотат из Троян, а за селата да не говорим. Има и дърти, и надарени, па и из Общината може би да има. То и без това не ги ползват по предназначение - виж какво става с раждаемостта. Та да пазарим г-н Топчиев да направи един павур*** - ама най-големия от този род в света! Па да го напълним с 25-годишна троянска сливовица от тракийски сливи "стенлей" и да поканим Бат` Бойко да опъне от нашия ТАШАК-ПАВУР - и камерите да снимат, да снимат…

29 април 2010 г., четвъртък

Анонимен

*** Плосък съд за ракия (керамичен или калаен), много популярен в миналото в Троянско

60 коментара:

Анонимен каза...

Защо няма никакви коментари.Та този човек е невероятен.Аз си мислих,че отдавна няма мозъци в Троян а то...ето:))И полендак:).Бих го посъветвала нещо.Под всяка новина за напъните на общинския съвет да възродят града/макар и неуспешни/,този приятел да пуска по едно мъдро предложение.Белким онези се сетят нещо и го чуят.Ако не иска да се ракрие,поне да сложи някакъв псевдоним.Със сигурност ще има голям интерес.
ПОЛЕНДАЧКА:)

Бай Бочо каза...

Великолепно!!! Браво на ПОЛЕНДАКА!!! Дано балканджийските ни тикви проумеят какво ни казва!!!

Анонимен каза...

Вместо псевдоним аз обикновенно слагам в края едно "Ай сиктир",но само когато то подхожда смислово на текста по-горе.Ай сиктир май е с турски произход и не е псувня,както някои може би си мислят,а значи нещо от рода на "писна ми от вас,пръждосвайте се,вдигайте си чукалата".И напоследък/от десетина години/това е преобладаващото чувство в мен.Така че,ако го приемате,приемете го като мой псевдоним.Както е "сиреч" за Барабойко,например!Не знам само откуде научи той тази дума,щото Цеца Величкович и Зоран Брегович не съм чул да я употребяват?Ако ми схвана тънкийо намек?Ай сиктир......

Анонимен каза...

А,забравих!Накрая слагам и едно "нали",както на снощното ми предложение за коритото на реката.Можете да го видите по-надолу.Ай......

Анонимен каза...

Ай сиктир..Браво великолепен си продължавай в същия дух(Р)
полендачката

Анонимен каза...

И от мен браво на Ай сиктир!

друг троянски полендак

Анонимен каза...

След подобно четиво, човек може да си мисли най-вече, че в Троян Бат Бойко едва ли ще дойдйде да налапа подобен павур, но някои мести писачи вече са го напали - ако не павура, то, поне ташака... Впрочем, нито павура, нито сливовицата, е патент на Троян.

Анонимен каза...

Оле,тук се напълнихме с троянски полендаци.Какво ли ще кажат баш кореняците троянци
Полендачката

Анонимен каза...

Ето по горе точно типичните думи на кореняците,и задължително анономен,защото не му стиска да се открие.
Полендачката

Анонимен каза...

Ай сиктир!........ Само за да ме познаете!Защото в ГЛобалната мрежа има и други откачалки,както продължава да се обръща към мен жена ми.Лошото е,че внуците чуват,помнят и нищо чудно след време на твърд носител /камък/ вместо двете ми имена и подвизите ми в Интернет да се появи надпис:"195..-20....-ОТКАЧАЛКАТА.А аз по начало мразя отглаголните съществителни,както и глаголстващите не по същество!Но на въпроса-кой съм аз и за какво се боря?Истинските троянци знаят, че полендак е всеки,имал нещастието да се пръкне няколко метра по-надолу от водосбора на Мондешката чешма.Извинявам се на Велчевското,но те,както сами разбират-горят.Все пак на тях им стига Манчо,а ако добавя и Лалка Циганката ........Ако вървим надолу по течението на бързоструйния Осъм/както би казал колегата Каниц/следва.....Троянското поле.А какви обитават полетата и техните околности?Пак според Каниц-полендаци."Мислете за мен като за огън!"-от кого беше този цитат?Тази вечер няма да продължаваме надолу,защото може да набараме калейчани по бели гащи:"Просеник ляб ли е,върба дърво ли е и калейчанин чиляк ли е?-пак цитат,ама пак от кого?Ай сиктир.............

Анонимен каза...

Голем кеф е Интернета,казвам Ви го съвсем сериозно!Затова се налага пак да взема думата.Най ми харесва това ,че никой не меже да те прекъсва ,ако ръсиш простотии-като са написани някак си изглеждат по-авторитетно.Ей сега прочетох в блога на един приятел:"В архивите на един майор от нашата армия намерили писмо до Петър Стоянов,в което той предлагал за министър на отбраната да бъде назначен гинеколог,тъй като,според майора в нашата армия всички са п...и!"Малко силно казано,въпреки че аз отдавна го подозирам.Нали знаете оня виц,дето един минавал покрай оградата на поделението и чул викове:"Зеленото нагоре,зеленото нагоре!"Погледнал и що да види-военните залесяват градинката с борчета под ръководството на....Павли Богдански.Та ,изхождайки от предложението на майора,потопен отдавна в суровата троянска действителност,опознал суровият нрав на балканджията и вроденият му практицизъм си мисля дали не му е дошло времето да изберем за кмет......д-р Добрев?А?Не ми пречи и Мишо Василев,но той е полендак като мен!Все пак това са хора търсещи и намиращи проблеми там,където другите намираме само удоволствие.Ай сиктир..............

Ст. Борджуков каза...

Чета, смея се на глас, а полендачката на спалнята се буди и се сърди... и в края на краищата не съжалявам за тоз весникарски блог дето го чопля почти година... Радвам се, че Ви е приятно да си говорите, а простотиите са част от живота и ако сме много сериозни ще станем ПАРТИЙНИ ЧЛЕНОВЕ!
С почит към всички читатели и коментатори - Ст.Борджуков (боржуко-македонец)

Анонимен каза...

Мили мои полендаци и балканджии!Замисляте ли се колко много думи сте изрекли по-горе, а нищо смислено не сте казали - защо го правите? Толкова ли изтъпяли сте вие, моите съграждани, независимо от далечния си географски произход?Изглажда заслужавате участта си на умиращ град - каквата ви културата, такъв и градът ви. Със "сиктир" няма да станат нещата.Така ще станем град на простотиите.

Анонимен каза...

Скъпи мой намръщен балканджийо.Позволявам си да ти обърна внимание,че чувството за хумор или го имаш,или го нямаш-среден път просто няма.Или както предупреждавам аз отдавна-ако си глупав,то най-вероятно ще е задълго.А твърде е вероятно там,където ние намираме удоволствие,ти да намираш само проблеми и тогава наистина д-р Добрев няма да може да ти помогне.Но то пък затова има и други доктори!Както рекъл мъжът на заминаващата на гурбет съпруга,която на изпроводяк го попитала какво да му донесе от Испания-"квото донесеш,с тия новите антибиотици всичко вече се лекува!"АЙ............

Анонимен каза...

Скъпи ми г-н Борджуков,мога да те уверя,че никога не ставам от спалнята намръщена.Напротив,аз винаги само се усмихвам.И да си призная обичам да предизвиквам,но уверявам те пак го правя с усмивка.Сигурна съм ,че точно тук,не се ръсят простотии.Това го казвам на г-н намръщения балканджия.Простотиите са под другите новини.Това,че си позволяваме по този начин да се шегуваме е породено от невъзможноста на някои от представителите на власта да вдигнат на крака града ни.Критикуваме малко шеговито и необиждащо иронично,но сме добронамерени.И затова приветствам духовитоста на Аи сектир,защото той намери да се шегува във време отвратителни,смазващо ежедневието,заобиколени от вечни намръщени и недоволни от всичко неудачници.
А на г-н 195..набор.ще кажа,че разбирам,защо не харесва калейчани,от Велчевското..ама полендаци??Полендаците се ширят в цялата северна България,там са полета ,полета.:)Но Плевенчаните обичаме Троянци и ви харвсваме.Затова сме и тук.И не ни е приятно,че се разсипва града.Ето затова иронизираме.Еня ни е за вас:))))
ПОЛЕНДАЧКАТА

Анонимен каза...

Полендачката знае ли какво всъщност могат и трябва властимащите да направят за града ни?
Инфраструктура и администрация(бюрокрация),от там нататък т.н. проблеми на бизнеса нямат нищо общо с властта.
Това че кмета е простоляв,то е ясно.Това че си въобразява че ще решава проблемите на бизнеса говори колко е далеч и че не знае изобщо какво говори.Навярно ще развива маркетинга на местните компании и ще им докара клиенти.
Никой не им е виновен на "бизнесмените" че има световна криза която обърна света нагоре с краката.
Предполага се че да са толкова големи "бизнесмени" имат маркетингови отдели които се грижат за сигурността в работата им.
И ако някой изобщо бе разбрал какво казва Валя Букарева,нямаше да се вдига толкова шум за едно голямо нищо...
Все пак се радвам че ставаш ненамръщена от спалнята,значи се работи качествено:)

Анонимен каза...

Позволявам си да се намеся в разговора.Не че защитавам бизнесмените,но все пак не съм чувал тях да сме ги избирали,да са обикаляли селата с антураж и шарени плакати по диреците,да са лъгали бабичките,че "а ни изберете-а сме ви оправили".А Акимов,Пеевски,Балев1 и 2 и т.н. сме ИЗБРАЛИ.Та затова обсъждаме и се "бъзикаме" с тях.ТОВА Е НОРМАЛНОТО,ТОВА Е ДЕМОКРАТИЧНОТО!И пак ще цитирам оня приятел,бог да го прости:"Не съм им пращал телеграма да се кандидатират".И още:"Щом яхаш магарето, ще му душкаш пръднята!"-мъдри хора са арабите.Да се поучим от тях.Ай с-с-с-с-.......

Анонимен каза...

Съгласен съм с теб,но е абсурдно изобщо да се споменава че кмет или друг какъвто и да е чиновник е виновен на някой заради кризата.
Те че изброените по-горе не става нищо от тях е повече от ясно,а глупоста да прави среща с бизнеса покразва колко е некомпетентен наистина този човек.
Най-малкото не си знае задълженията.
Сигурен съм че всички собственици на какъвто и да е бизнес ще бъдат щастливи ако бюрокрацията работи не в тяхна вреда а в тяхна полза,ако инфраструктурата ни е на ниво,тогава няма за какво да говорят врели некипели.
А липсата на работа изобщо не е проблем на кмета,щото нито може нещо да направи,но и да може не знае.
А те затова карат скъпи коли и джипове,живеят в големи къщи,щото се предполага че зад фасадата стои и АКЪЛ!

Анонимен каза...

Много готино четиво, както и много интересни коментари след него. Аз съм си троянка, но да кажа нещо в защита на полендаците и в критика срещу балканджиите. Преди години, когато фабриките в този град са набирали хора, дошлите "полендаци" след време са успяли да купят де апартамент, де къща, че и вили си направиха. А "балкажджиите" и до ден днешен се тъпчат три поколения в една къща и все викат "няма пари". То добре дойдоха полендаците, че да се омешат с нас, балканджиите, и да ни "пооправят", щото не струваме като хора.
Балканджийката

Анонимен каза...

Я-а-а-а,готини отзиви,съзирам свободна ниша за бизнес!Абе,Генади,то ти май нямаш реална конкуренция-Троянски глас каква конкуренция е?Май ще започна да издавам стенвестник,ама истински -не като общинския!Ще публикувам и Пеевски,но само ако се напъне и напише нещо ново-онова за Муравей от 99-та да си седи в общинския стенвестник.Ние искаме да се развиваме!Един умен човек отбеляза,че някои маймуни са всъщност особено хитри хора,които се правят на маймуни,само и само да не ги хванат да роботят.У нас тези последствия са особено ярки.Ай с-с-с-с.......

Анонимен каза...

Точно с такъв човек като тебе,Билканджийке искам да седна и да пием по една хубава троянска сливова:)
Полендачката

Анонимен каза...

Направо се навих, кажи само къде искаш да се срещнем и как да се разпознаем. Щото само така се завързват едни истински приятелства. Ракията е от мен, че и мезето...
Балканджийката

Анонимен каза...

Всъщност,аз не съм приписвала власта на бизнеса,дори не съм и намеквала това.Никой от тях не е виновен за кризата, да.И всъщност аз не съм по компетентна от всеки един редови гражданин,но всеки един от нас си има мнение затова какво е можело да се направи.Но и до утре да се правим на умни тук пак няма да научим кметството на акъл нали?Тук просто споделяме шеги и аз съм доволна,че подемхе в този стил без обичайнитепростотии под другите новини.И само да спомена,че много се радвам,понеже г-н анонимен е оценил по достойнство,защо се събуждам с усмивка:):)
ОХХ Ай с-с-с-с улучи слабото ми място-Пеевски. Изпращам ти една целувки
А да.И четейки по горе,че обвиняваме кмета.Ние не го обвиняваме ,че е разсипал града.Не го обвиняваме,че е криза.Разочаровахме се ,че по време на избори много се обеща,а действията са неадекватни.Може би е безсилен и объркан...не знам.Не му е лесно.Но кой да ни оправи тогава а? Ще намерим ли да излъчим такава ЛИЧНОСТ.Това е мисля по важния въпрос ако гледаме бъдещото.Защото в общ.съвет има добри и способни хора ама са много малко и нищо не могат да направят.
ПОЛЕНДАЧКАТА

Анонимен каза...

Как Балканджийке,ако ти кажа как, тук всеки ще ме познаи:)))))))).Иначе с най-голямо удоволствие
ПОЛЕНДАЧКАТА

Анонимен каза...

Сетих се.Тия дни няма да е защото утре имам р.ден и ще купонясваме,айде да е в неделя.Обади се на Генадий Маринов, той ми има мейла.Ще ти го даде, той е страхотен.
ПОЛЕНДАЧКАТА

Анонимен каза...

Благодаря за целувката,скъпа Полендачке.Приемам я и аз с усмивка.Впрочем,да си виждала нашият общ приятел П...ски да се усмихва?Той няма време за това,той само громи,поучава и назидава!Та той даже и не пие!!!!!Въобще!!!!Предлагам да не ГО избираме,а направо да го КАНОНИЗИРАМЕ!Само че той май е и безбожник.Хайтов в спомените си описва едно селско събрание из Шопско.Селяните се оплакали на лектора от София,че нямат поминък.Ще тгледате сребърни лисици-отсякъп той.Кожите им скъпи-износ по второ направление,валута на корем.А с какво че ги раниме-питат селяните?Ей ви дола-вода бол.Ще направим язовир,ще пуснем пъстърва и с нея ще храним лисиците!А пъстървата с кво че я раниме?Ей,село,село-о-о!Абе вие чули ли сте за безотпадна технология,бе?Дерете лисиците-кожите за износ,а останалото-на рибата!Има ли въпроси,че бързам?Един се надигнал отзад и рекъл:Я предлага да гледаме,ама не лесици,а вуци!Е що вуци,бе?Ами що-да изядат и вазе и назе ида са свърши.......Ако се на ложи и ние можем да го предложим.Ай с-с-с-с...........

Анонимен каза...

имам прдложение към Вас,мили мои анонимни форум бойци,ние всички от ордена на клавиатурата...в един разговор макари неформален и по интернет споменах на Генадий че не ми пука от никой и нищо в този град.аз съм никой,един мъж на 30,който е готов да се премири с много неща но не и с действителността в родния Еснафсбург.понеже спомена някой за срещи и познанство,аз ще сваля моето прикритие.нужно е просто да влезете във Фейсбук,да откриете групата БЕКЛЕМЕТО и да видите кой е автора и.така ще ме намерете и мен :)

Анонимен каза...

Към полендачката и автора на БЕКЛЕМЕТО - дайте си имейлите на Генади, аз ще се свържа с него и ще ви обявя среща. Няма да съжалявате, запознанството ни ще има смисъл.
Балканджийката

Генадий Маринов каза...

Към Полендачката, Балканджийката, автора на БЕКЛЕМЕТО и, разбира се, Ай с-с-с-с...:

Ще посреднича с най-голямо удоволствие, умните хора трябва да се срещ(н)ат! Моите поздравления (и благодарности)!!!!! Чета ви с огромен интерес - първото, което отварям, са "Последни коментари в сайта".

Анонимен каза...

Да, разбира се - Ай сиктир и Генади също са поканени. Ще направим страхотна група, имаме доста общи неща и истински ще се радвам да се срещнем на живо.
Гена, предлагам ти да учредиш една скромна награда за най-добрия материал през 2010. Готова съм и да помогна с каквото трябва.Сигурна съм, че Ай сиктир ще я спечели.
Балканждийката

Генадий Маринов каза...

Към Балканджийката:
Идеята е блестяща! Тия дни ще обявя НАГРАДАТА - става дума за НАЙ-ДОБЪР МАТЕРИАЛ СРЕД КОМЕНТАРИТЕ В САЙТА, нали? Или по-общо? Нужно е леко доизбистряне на чудесната идея.

Анонимен каза...

Гена, да, идеята е за най-добър коментар, който да публикуваш като този - тоест като отделна статия. В края на годината - примерно началото на декември, ги предоставяш за гласуване. Нека читателите определят най-доброто. А наградата - определи я сам и кажи какво да помагам.
Балканджийката

Генадий Маринов каза...

До Балканджийката:
Да, идеята почва да се избистря; аз смятам от Т21 да има някаква парична премия (да кажем от порядъка на 100-тина лв.) плюс съответна грамота. Би могло, евентуално, ако някой желае, да прибави нещо отгоре към наградата. да се реши с гласуваме в края на годината - великолепно решение! Благодарско за БЛЕСТЯЩАТА ИДЕЯ, правим го!

Генадий Маринов каза...

До Балканджийката:
Още малко за НАГРАДАТА. Вече бяха публикувани няколко материала от коментарите в сайта; последните два са "Нещата не бива да спират до тук" (в бр. 15) на EM/SI - един много сериозен, задълбочен и компетентен коментатор; и "С ташак-павур да преборим кризата" на изключителния и неподражаем Ай сиктир (в бр. 17). Сигурен съм, че ще се явят и други яки кандидати за титлата. Отново - поздрави за ИДЕЯТА!

Анонимен каза...

Чудесно, и аз ще дам 100 лв + една изненада за победителя.
Балк

Анонимен каза...

Чудесно, тогава и аз давам 100 лева + една изненада за победителя.
Балканджийката

Генадий Маринов каза...

До Балканджийката:
Благодаря още веднъж - и за идеята, и за приноса към наградата. Да сумираме наградния фонд дасега: 200 лв. (100+100) плюс грамота плюс една изненада. Мисля, че взе да става сериозно. Тия дни ще го обявя официално в отделно мат`риалче - с регламента, наградата, срока.

Нели Генкова каза...

Чудесно е, че се оформи тази троянска виртуална общност, още по-чудесна е идеята за конкурс и награда - всичко това вдига и ще вдига средното IQ на коментарната част в сайта, а може и някаква троянска надежда да даде. Но анонимността на авторите ще е проблем - какво става, когато двама се обадят да претендират за авторство на текста победител? Трябва да се измисли система за предварителното им "разконспириране" (макар че в малък Троян до декември това сигурно ще е станало от само себе си).

Анонимен каза...

Генадий само така.Но за да сме сигурни,че никой няма да спекулира с наградата и да има няколко претендента с фалшива самоличност,предлагам тук всеки който е с псевдоним да се обади на Гената и да си кажа кой е адрес ,тел. и т.н.За връчването на наградата се събираме и правим голям купон:)))))
ПОЛЕНДАЧКАТА

Анонимен каза...

Ето това вече е приказка. Приемам, Генади да събира данните за авторите, да открие отделно място в сайта, където ще стоят само материалите - претенденти за наградата, за да може всеки да ги чете. Накрая - купон, то е ясно, даже се наемам да го организирам. Ще ви хареса
Балканджийката

Генадий Маринов каза...

Въпрос:
Един хипотетичен случай - някой е номиниран, но отказва да се разкрие; в такъв случай отпада ли от класацията?

Анонимен каза...

Налага се да се откаже от наградата или номинацията,
за да няма спекулации.Но не мисля,че ако се разкрие,ще е лошо.Все пак е приз за д
уховитост...интелигентност.
Полендачката

Анонимен каза...

Гена,ще имам гости и се оттеглям.Утре ще съм на линия след обяд и мога да се включа,само няма как да достигна духовитоста на Ай-с-с-с-с,така ,че може да излезе доста сериозно може би и скучно.
Полендачката

Анонимен каза...

Честит рожден ден на полендачката, когато и да е той тия дни - здраве, много усмивки, голям купон и все такава плодотворна и духовита критика и занапред.
Иначе - според мен авторът трябва да се разкрие само когато ще се връчва наградата. Ако откаже - губи, печели я втория и т.н. Тоест през декември трябва да има три статии, които да се борят за приза. Пък и накрая нали все пак ще се срещнем единомислещите, надявам се да станем и добри приятели. Ще си запазим анонимността в нета, че да дразним другите...
Балканджийката

Генадий Маринов каза...

Вече всичко е ясно (за конкурса) - остава да се обяви; до няколко дни ще е факт.

И от мен на Полендачката - едно изключително мило, умно и дръзко момиче, което умее с усмивка да се бори с проблемите: ЧРД! С пожелание да си е все същата - мила, умна и дръзка! За много години!

Анонимен каза...

Скъпа полендачке,аз награда не искам.Наградите са за тщеславните,а аз не съм.Аз съм запасен офицер-старши лейтенант.Преди години де с почерпушки,де със запаси на Зелковския баир и Лисец-додрапах до заветната цел.И сега съм щастлив-жена ми е само о.з.лейтенант и в присъствие на чужди хора не може много-много да ме командва.Е,после,на саме......Та,ако се яви някой-значи просто не съм аз!Ако си забелязала,хората без чувство за хумор са злобни.Огледай се наоколо-повечето са такива.А особено злобни са тези,които си мислят,че имат някаква власт над другите.Дето "АЗ-АЗ-АЗ"не слиза от устата им,дето се думкат в гърдите като алфа-мъжка горила,водач на стадо из планините Вирунга в Уганда.А из София има един,дето и стойката МУ е такава!Затова ти казвам-страшно нещо е Интернет!Чакай,че пак ми дойде идея.Ставам автор на инициативата:"Продай си мотора-купи си компютър"!И общувайте,бе!Че кво е туй-скрие се зад каската и насмете бабичките и кокошките накъм Чучул!?!?Питам един приятел:ще го женим ли ..../синът му,бая прехвърлил 30-така/?Абе може,вика,ако я намери с ауспух!Виж го,че стои покрай момите като тринайсто прасе!Сетих се-щото свинята има дванайсе бозки.Скъса ми сърцето.......Ей я покрай мен щъпурка внучката-заради нея,заради тях взех да пописвам.Дали има кой да чете-е-е-е!Но ние ще пишем и ще знаем: "Че и ний сме дали нещо на светът и на вси славяни ЧУШКИ ДА ПЕКЪТ" Ай с-с-с-с-с-с

Бай Бочо каза...

За ПОЛЕНДАЧКАТА: Честит Рожден Ден!Да си жива и здрава и все така да милееш за тоз наш пусти Троян.Айде на здраве и със здраве...

Анонимен каза...

Гледай сега, Ай с...., наградата е символична, но от сърце. То и какво може да си купиш с нея - най-много тока да платиш, ако остане за ракийка, ще е чудесно. Или на внучката - кукла, може и две, че да ти се радва детето. Просто ни кефиш с разказите си, кефи ни чувството ти за хумор, което доста рядко се среща вече по нашите земи. Ако не ти се идва на купон, щото те е страх от о.з.лейтенанта, ще те разберем, но поне отиди при Генади да си получиш заслуженото - ако спечелиш ти, де.
А можеше просто да си намериш нови приятели!
Балканджийката

Анонимен каза...

БЛАГОДАРЯ,БЛАГОДАРЯ,БЛАГОДАРЯ.Обичам ви и ви целувам.Наздравееее.
ПОЛЕНДАЧКАТА

Фен каза...

Ако има повече такива Балканджийки - Троян ще е по-хубаво място за живеене, вярвайте ми!

Фен каза...

И повече такива Полендачки!Ама няма

Ст. Борджуков каза...

Вижте сега - крайно ми е време и аз да не издържа и да ви кажа какво си мисля!
1. (обичам да ми е номерирано щото съм изкофетясал и вдаскален и забравям...) Предвид оформената ВЕЧЕ група за бързо реагиране по канонизирането на П...ки - аз, от свойта патриотична ТРОЯНСКА позиция, предлагам да ходотайствам да бъдете приети на ВИСОКО ниво в синода по ... Боржушка линия ;_) /между другото изписвам така името, защото ежедневно в Google виждам какво се търси, а нямам нищо лично, но пък ми е весело и не се вземам на сериозно/
2. Проблемът с анонимността и ПРАВИЛНОТО раздаване на наградите може МНОГО лесно да се реши, като си направите на www.math.com съсвсем анонимен мейл с помощта на който можете да си създадете профил на ГУГЪЛ. От това ще спечелите НИК и този ник ще свържете с подходящ АВАТАР(картинка), ако си нямате ще ви шитна. По този начин коментарите Ви пак ще останат АНОНИМНИ, но разпознаваеми, което си е готино. После Гената ще изпрати мейл с парола на печелившия и грешка няма да има! Тази парола ще е достатъчна за наградата и няма да е необходимо излизане от анонимността.

Ст. Борджуков каза...

И продължавам - номерирам и ви провокирам.
3. (Гледам телевизия и искам да ви поставя една задача) Айде сега отворковци, кажете, как Кметът да спести 20% от бюджета на общината. Предложете, а Гената после ще провери и ще видим КОЙ мисли като кмета. Друг въпрос е дали ще е най-разумното, ама знам, че и за това ще имате мнение...
4. По полендашката жилка, като ви гледам колко сте весели заран, все си мисля, че сте по-троянци от балканджийте, ама нейсе - навикнали сме вече и ТЪРПИМ...

Анонимен каза...

Понеже и аз гледам телевизия от време на време-веднага ти отговарям. 1.ПРекратява мерките по преместването на битака по уличката към гарата. 2.Издава заповед битака в четвъртък да се провежда под колоните пред общината.3.Общинска фирма БКС прави с подръчни средства един чардак/вишка/ на секвоята пред Читалището.В този чардак настанява /само в четвъртък/ началника на полицията с мощен бинокъл,закупен от битака за сметка на Николай Вълков-шеф на битака и на стенвестника.Така началлника хем наблюдава циганията отблизо,хем приема граждани.Същото прави и кмета!Печели бюджета и на МВР ина Общината,защото общинските служители,които и без това ходят на битака,ще си бъдат кожи-речи на работното място,а пък един-единствен полицай,насочван с мегафон от своя началник от върха на дървото ще лови айдуците и направо в съда.Той също е наръки,а и Дончо Чонов не е далече.В това време мажоретките тренират и друсат дупета по центъра,а електората "кърти мивки" и "цепи мрака".Индобългарите от сергиите слушат Моцарт и на следващите избори масово отказват да ядат кебапчета.Не мислите ли,че вече отивам към 30-те процента?АЙ с-с-с-с-с-с

Генадий Маринов каза...

Привет, Админ (за незапознатите - говоря на г-н Стоян Борджуков, администратора на нашия сайт, човекът, без чийто жесток професионализъм и пълна отдаденост на каузата www.troyan21.com щеше да си остане несбъднатата ми мечта - бел. Г.М. )! Мисля, че общо взето нещата около КОНКУРСА се избистриха - идеята за него даде Балканджйката, а ние горещо прегърнахме идеята.

Ето какво се избистри. Всеки си пише както и досега - т.е. както си иска: анонимно, с прякор, с реално или измислено име. Най-стойностните коментари се публикуват като отделни материали в Т21 - в сайта и/или вестника (тук има два проблема, но те няма как да се избегнат: единият проблем - понятието "стойностен" е твърде абстрактно и трудно определимо /въпреки че виж как всички с пълно единодушие се влюбихме в нещата на "Ай сиктир"/; вторият проблем - субективизмът е неизбежен, тъй като аз (Г.М.) еднолично ще трябва да решавам кой коментар си заслужава да бъде публикуван като отделен материал. Обявява се срок - примерно до края на ноември. И след това, от началото на декември, се прави "допитване до народа" (анкета в сайта) - и в крайна сметка читателите казват кой коментар е №1, т.е. в някаква степен субективизмът е преодолян.

По-нататък следва "разконспирирането". Авторът на топ коментара трябва да разкрие самоличността си и едва след това ще си получи заслуженото (наградата). Ако откаже да излезе "на светло", губи наградата (славата никой не може да му отнеме - бел. Г.М.) и тя отива при следващия в класацията. Припомням наградата - 200 лв. (100 лв. от Т21 + 100 лв. спонсорство от Балканджийката) плюс грамота, плюс една изненада; разбира се, ще има и нематериална част - дружно засвидетелстване на респект (със сигурност и на малко завист)към ШАМПИОНА.

После правим купон (Балканджийката пое ангажимент да го организира)- виждам го като някаква своеобразна съмишленическа (съзаклятническа)сбирка,нещо като учредително парти на "кръга Т21", а може би като организираното начало на страховитата троянска "ложа на Коментаторите" (хо-хо-хо). И нищо смислено да не излезе от цялата работа, убеден съм, че ще си спретнем як купон. После - нов конкурс или друго ново нещо за новата 2011 г.(годината на кметските избори). Като казах избори, ми хрумна друга една работа - ама за нея друг път (не става дума да правим "партия на Коментаторите", друго е - бел. Г.М.)

Поздрав най-сърдечен: Генадий Маринов, гл. ред. на Т21

Анонимен каза...

На всички приятели и най-вече на Айс-с-с-,честит Гергьов ден.Нека Св.Георги с нас по пътя да върви.
ПОЛЕНДАЧКАТА

Анонимен каза...

Бързам да уведомя РЪКОВОДСТВОТО-не се хабете повече.Въпросът с анонимността в Интернет е вече решен-анонимност няма да има.Засега е решен само в Китай,но,имайки предвид склонността на Боко да говори и прави глупости-и ние няма да се забавим.Затова формирам група за копане на зямлянки на Черешов дял и спешно търся да закупя циклостил втора употреба за печатане на позиви.Търсим спешно два броя ятаци от района на Попишка и Кратунковци.Добре,че вече гората се разлисти,пък за наесен-ще му мислим.Ако някой има жив комшия-антифашист-да ми пусне текста на "Партизан за бой се стяга" и "Шумете дебри и бапкани",че съм ги позабравил.Жена ми втора нощ вече пече сухари,плаче и шие знамето.Горката-и тя ще тегли покрай мен.Сбогом,сбогом,сбогом!Обичам Ви!Ваш Ай с-с-с-с-с......

Анонимен каза...

"Българийо любезна, как хубава си ти! Където да излезна - зад мен стражар слухти..."
Това, Ай сиктир, е в помощ на призива ти за землянките. Пиши ме за ятак, нищо че не съм от споменатите райони, ама все пак мога да пека сухари, че и на знамето да се пробвам. Недовиждам надалеко, но пък ще въртя циклостила колкото трябва - за компенсация. Мога много неща да правя, ама мога и да не правя - според ситуацията.
Балканджийката

Анонимен каза...

Гена,
регламента е ясен, давай материалите, че да се подсещаме от време на време.
И приветствам идеята ти за основаване на "Коментаторски кръг Т21"
Балканджийката

Анонимен каза...

Гена,
ти под това какво щеше да се изказваш?


После - нов конкурс или друго ново нещо за новата 2011 г.(годината на кметските избори). Като казах избори, ми хрумна друга една работа - ама за нея друг път (не става дума да правим "партия на Коментаторите", друго е - бел. Г.М.)

Публикуване на коментар

Коментар от FIREFOX не успях да пусна! Използвайте Chrome!Моля, пишете на кирилица и използвайте големи и малки букви! Препинателните знаци също са желателни. Коментарите са разрешени само за потребители с профили в Google от 02.05.2018! Всеки има профил в Гугъл на телефона си - използвайте ги.
(Т21 - Вашият сайт и Вашият форум - мястото, където се чува Вашето мнение!)

 

©2009 Троян 21 - статии | Template Blue by TNB | Вход Публикация Коментари Редактиране Управление Оформление Изход | RSS | ЛИЦЕНЗ |